Chudá & neznámá Praha

29. duben 2016 | 15.14 |

Reakce na dnesni clanek v HN "Agentura financovaná ze státního rozpočtu a dříve z unijních dotací, které jsou teď zmrazené, má letos k dispozici asi 350 milionů korun na své fungování (ještě v roce 2013 to bylo přes miliardu). Czech Tourism chce českou metropoli povznést na "luxusní brand". "Pro okolní země už jsme na úrovni Škody Fabie. Teď chceme být nejméně Superbem. Nejsme už tou levnou zemí a značkou,"

Tou okolni zemi bude asi myslena Morava, ze? Ale zmena tu je: "Praha už v nich přitom nemá být prezentována jako destinace, kam se jezdí za laciným pivem a hezkými dívkami"

Progres. Ono to pivo v Prague uz tak levne neni a jak se zda, tak uz konecne expertum doslo, ze sexisticke narazky na relativne levnou prostituci pritahuji jen celkem omezeny segment "turistu"...a ukazte me stat, region ci etnickou skupinu, kde nemaji hezke divky. Boze muj...

Cely clanek z novin zde: archiv.ihned.cz/c1-65269490-praha-stovezata-a-nakupni

Nejlepe to stejne vystihla Vera z Moravske Info. Kancelare na FB:

www.facebook.com/MIKan-Moravsk%C3%A1-Informa%C4%8Dn%C3%AD-Kancel%C3%A1%C5%99-219323014790545/

"Tento stát se vlastně jmenuje Praha - je tak chudá, neznámá a nenavštěvovaná, že potřebuje reklamu a CzechTourism ji i za peníze Moravanek, Moravanů, Slezanek a Slezanů propaguje.

Proč si to vlastně všechno necháme my, na Moravě a v našem Slezsku líbit? Protože se většinou o tom okrádání Moravy a našeho Slezska ani nedovíme. A ještě se o nás zpívají vulgární písničky - To se máte Moraváci, že váš Češi živijó ! To už jsme ztratili všechnu hrdost a soudnost ? Jediným řešením je zemské zřízení a obnova zemských hranic ! Probuďte se obyvatelé Moravy a našeho Slezska. Jde o nás, ale také o naše děti a jejich budoucnost !"

Amen.

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře